Van rust naar chaos!

20 januari 2018 - Bangkok, Thailand

Na een goede vlucht was ik in Bangkok terecht gekomen. Van de rist in Nieuw Zeeland naar de chaos van Bangkok. De eerste echte dag was het meteen tijd om tempels te bekijken. Ik ging door de stad op een boot en werd vlakbij allerlei mpoie tempels afgezet. Het was indrukwekkend, elke plek weer. Na Bangkok zou ik met de trein naar Kanchanaburi gaan. Deze zou er 2,5 uur over doen, maar na 1,5 uur stonden we stil. Er was iets met de trein en de mensen stonden ernaar te kijken. Een mannetje probeerde zo nu en dan iets en na anderhalf uur konden we weer verder. Tijdens deze stop leerde ik meteen een duits meisje en een nederlandse jongen kennen.

In Kanchanaburi heb ik mooie watervallen gezien en elke avond was er een avondmarkt met veel eten. Ik sliep samen met de nederlandse jongen in een hostel en daar leerden we nog 2 Canadezen kennen. Na Kanchanaburi ging ik via een minivan weer terug naar Bangkok. Hier heb ik nog wat tempels bezocht, een soort tour gehad waarbij de tuktukdriver halverwege ineens verdwenen was (we hadden nog niet eens betaald) en heeft de amerikaanse jongen waar ik nu mee ben een schorpioen gegeten. Thailand heeft een goede indruk achtergelaten tot nu toe.