Laatste daagjes Nieuw Zeeland

14 januari 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

In Auckland heb ik in de avond met Agni en Kathryn gezeten. Het was ontzettend gezellig geworden, maar de volgende ochtend ging ik al vroeg naar Paihia. In de bus leerde ik David kennen. Samen besloten we een skydive te doen. Dat werd nummer 2, maar deze keer mocht ik ook de parachute besturen. Het blijft gaaf om zo te zweven door de lucht. De volgende dag gingen we naar het noordelijkste puntje van Nieuw Zeeland, Cape Reinga. Hier kwamen 2 oceanen bij elkaar, wat heel tof is. Verder rij je over een weg op het strand, waarbij we nog 2 pinguins van het strand hebben gehaald en in de oceaan. Ook gingen we met een bodyboard van de zandduinen af. Uiteindelijk was het een volle dag en was iedereen moe. In de avond gingen we nog met z'n viertjes ergens zitten.

Vandaag is mijn laatste volle dag in Nieuw Zeeland. In de ochtend ben ik met David naar een waterval gelopen. Verder hebben we de hele dag terug gereden naar Auckland. Vanavond mezelf klaarmaken voor de vlucht, zodat ik vanacht zo de bus in kan. Om 7 uur 's ochtends (19.00 uur voor jullie) zit ik in het vliegtuig naar Bangkok. Heb er zin in. Nieuw Zeeland was ontzettend mooi en ik heb er hele gave dingen gedaan, maar het voelde niet aan als backpacken. Dat zal in Azië wel anders worden! En Azië zal gelukkig wat goedkoper zijn.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Carien:
    14 januari 2018
    Wauw, wat maak jij leuke dingen mee en aan de foto's te zien ontmoet je leuke lui. Top hoor.
  2. Nely:
    14 januari 2018
    Goede reis en veel plezier in thailand
  3. Francé:
    15 januari 2018
    Hoi Mike heel vele mooie verhalen en foto's heb ik weer kunnen zien,veel plezier in Thailand,groetjes van mij houwdoe
  4. Lindy:
    15 januari 2018
    Leuk Mike! Veel plezier in Thailand!
  5. Mieke:
    Veel plezier in Thailand Echt gaaf