Slaap mikey slaap!

6 februari 2018 - Chiang Mai, Thailand

In de avond was het full moon party. We smeerden verf op ons lichaam en hadden vast een feestje in onze kamer. Het was enorm gezellig, er werd gelachen, gedanst en gedronken. Om half 11 stapten we in onze taxi en we gingen naar het strand. Daar liepen we even over het strand tot een van onze groep over begon te geven. Blijkbaar had diegene te veel gehad. Met 2 personen bleven ze ergens zitten en wij gingen weer het strand op. Aan het eind van het strand hadden ze een brandend springtouw waar mensen insprongen. We liepen naar de andere kant en langzaam zag je steeds meer laveloze mensen in het zand liggen. Een ander van onze groep begon in de zee te kotsen en wij liepen terug naar de 2. Hier waren een hoop dronken mensen die dachten te weten wat ze moesten doen. Met z'n 4'en (waaronder diegene die aan het kotsen was) gingen we maar terug naar het hostel.

De volgende morgen waren er een hoop mensen ontzettend brak en kon ik ze uit gaan lachen. Niemand deed iets die dag en ik maakte me klaar om de dag daarna te vertrekken naar krabi. Hier zou ik om 18.30 arriveren, maar dit betekende om 20.30, welkom in Thailand. In mijn hostel kon ik wat fifa spelen, wat wel weer eens leuk was. Verder ging ik vooral slapen aangezien ik merk dat ik de laatste tijd mijn slaap nodig heb. Reizen is behoorlijk vermoeiend af en toe.

Mijn eerste volle dag in krabi/Ao Nang ging ik met Dario naar Railay beach. Dit was echt een mooi strand. Hier zaten we lekker met een boekje en als het te warm werd doken we in het water. Ook liepen we via een soort van paadje naar een ander strand. Deze was iets minder mooi, maar er waren weinig mensen. Aan het einde waren er ook een hele hoop apen. Heel leuk om te zien. Terug in Ao Nang keken we samen de zonsondergang, waarna hij terug naar de stad ging met zijn brommer. Ik ging op nog eten en daarna optijd naar bed. Mijn buik was inmiddels erachter gekomen dat ik thais voedsel eet en deze begon te protesteren. De volgende dag lag ik in bed, omdat ik me niet fit voelde en er stond een vliegreis op de planning, dus rust was welkom.

Met het vliegtuig vloog ik naar Chiang Mai waar ik nog steeds vooral de rust heb gepakt. Wel heb ik een beetje door de stad gelopen. Morgen ga ik een jungletocht maken met overnachting. Daar heb ik enorm veel zin in. Vanavond was ik met een Duitse jongen wezen uiteten. Ze hebben in Thailand vaak hele boeken als menu. Je krijgt vervolgens 30 sec de tijd en dan staan ze al aan je tafel om je bestelling op te nemen. Erg komisch aangezien je net de eerste bladzijde hebt bekeken. Het eten hier is overigens erg lekker (ook al moet mijn buik eraan wennen) en dat is prettig aangezien ik nog nergens heb kunnen koken. Verplicht 2x per dag uiteten en soms zelfs 3x. Het kan slechter!

1. Mama en papa:
    7 februari 2018