De start (Cancun, Playa del Carmen

20 januari 2017 - Playa del Carmen, Mexico

Vandaag is het begonnen! Om 2 uur vanacht aangereden, zodat ik om half 7 in het vliegtuig zat. De vlucht ging goed en een heerlijk zonnetje zat me op te wachten. Eerst de bus zoeken tussen allemaal mexicanen die naar je riepen dat je toch echt wel hun bus/taxi moest hebben, zag ik uiteindelijk helemaal achteraan de goede bus. In Playa viel me meteen op hoe toeristisch het is, maar ook hoe muzikaal. Overal op straat was wel muziek. Helaas moest ik eerst opzoek naar een supermarkt, maar toch nog even over het strand gewandeld. Vandaag optijd naar bed, zodat ik morgen weer fit ben om door te reizen naar Tulum. Dan gaat het echt beginnen! Oja en de muggen hebben me al gevonden.
Groetjes allemaal!

1. Ine:
    21 januari 2017
    Hey Mike. Fijn te horen dat je goed aangekomen bent. Nu lekker uitrusten en zoals je zegt; morgen gaat het ECHT beginnen. We volgen jou ;-)
  2. Sanne:
    Veel plezier daar!!
  3. Ellen:
    21 januari 2017
    Goed nieuws dat je er bent! Let it begin!
  4. Mama en papa:
    21 januari 2017
    Dat klinkt als een vrolijk begin van je grote reis. Geniet ervan en blijf zulke mooie
    berichten sturen.
  5. Mieke:
    21 januari 2017
    Haha niet verwacht dat je al zo vlug iets op de mail zou zetten daarom jouw vanmorgen al een whatts app gestuurd. Gelukkig is alles goed gegaan .En nou erop uit . Hou ons op de hoogte en veel plezier
  6. Peter en Ellen Respen:
    Hoi Mike
    Geniet van je reis en we zien uit naar de mooie foto's van alle leuke plekken waar je komt.
    Groetjes
  7. Frans en Francé:
    21 januari 2017
    Mike blij dat het je goed gaat en nu gaan genieten van je reis en zorg dat wij op de hoogte blijven.
  8. Opa en oma:
    23 januari 2017
    We hebben het gelezen en zijn blij dat het allemaal goed gaat!

Geniet ervan!
  9. Opa en oma:
    23 januari 2017
    We hebben het gelezen en zijn blij dat het allemaal goed gaat!

Geniet ervan!
  10. Maud Veeloo:
    24 januari 2017
    Mike heel veel plezier! Geniet ervan
    Groetjes Maud Veeloo