Vakantie begint!

20 november 2017 - Hahei, Nieuw-Zeeland

De eerste dagen heb ik lekker rustig aan gedaan. Agnieszka ken ik van Honduras en werkt momenteel in Auckland. Met haar heb ik 2 avonden doorgebracht op haar werk. Verder ben ik met haar naar een openbare koelkast geweest. Eten dat over de datum is in winkels wordt daar neergelegd, zodat daklozen het kunnen pakken. Daardoor hoeft het eten niet weggegooid te worden. Dat was tof om te zien.

Op zondag heb ik de stray bus genomen. Deze gaat me door heel NZ rijden. In de bus kan ik allerlei activiteiten boeken en een plek om te slapen. De eerste stop is Hahei. De kust hier is ontzettend mooi. Vandaag zijn we op een strand geweest waarbij je een soort gat moest graven en dan kwam er ontzettend warm water in dat gat, waarin je kon zitten. Ontzettend lekker om te ontspannen. Verder is het vooral veel kaarten, volleyen, gewoon mensen leren kennen en mijn eigen ontspanning zoeken in hardlopen op het strand en lezen. Ik kom mijn dagen gemakkelijk door in ieder geval, zeker als het zonnetje lekker schijnt!
Van reisblog naar fotoboek

20 november 2017
    Gaaf!
  3. Willemien:
    22 november 2017
    Bedankt Mike dat ik mee mag lezen met je reis!!
    Super dat je dit allemaal doet, veel plezier.