Welkom in colombia

25 april 2019 - Cartagena, Colombia

Samen met Femke ben ik weer onderweg, deze keer voor 2 maanden. Colombia en Ecuador zijn de bestemmingen. Na een lange vlucht kwamen we rond de avond aan in Cartagena. Een meisje uit Argentinie sprak ons aan en samen met haar namen we de taxi naar het centrum. Wat meteen opviel was de hitte. Met een temperatuur van meer dan 30 graden hoeven we voorlopig niet bang te zijn voor de kou.

Omdat we beide weinig hadden geslapen in het vliegtuig, deden we het de eerste avond rustig aan. We gingen wat eten en vrij vroeg lagen we beide in een diepe slaap om pas de volgende ochtend wakker te worden. Dat was de dag van mam dr verjaardag. Eventjes met haar bellen moest dan ook zeker gebeuren. Verder hebben we de stad verkent. In de avond gingen we naar een plein. Daar aten we wat streetfood in de buitenlucht. Cartagena heeft een fijne sfeer. Veel huizen met balkonnetjes, bloemen en veel pleintjes. Ik ben blij om weer in Latijns Amerika te zijn!

1. Francé Raijmakers:
    Dag Mike en Femke,ga enorm genieten saampjes,groetjes Frans en mij
  2. Mama en papa:
    25 april 2019
    Hey Mike en Femke. Geniet ervan samen. En fijn dat we gisteren even hebben kunnen bellen. Groetjes van ons.
  3. Willemien:
    25 april 2019
    Veel plezier Mike en Femke, leuk om jullie belevenissen te lezen! Groetjes Willemien