Maxxie Verstappen!

28 april 2019 - Palomino, Colombia

De tweede volle dag in colombia hadden we iets op de planning staan. We gingen namelijk naar een vulkaan met modder. Met een busje gingen we opweg samen met een duitse vrouw. Na een tijd op de hoofdweg te hebben gezeten, draaiden we een klein zijweggetje in. Niet heel veel later hoorden we iets vallen en zagen we een band wegrollen. Ons reserve wiel was er vandoor gegaan. Deze werd weer opgehaald en in het busje gelegd, waarna we weer verder konden.

De vulkaan was grappig. Het was maar een kleine top, waar we via een grote trap op moesten, om daarna met een klein trappetje af te zakken in de modder. Vervolgens zat je in de modder, kon je bijna niet jezelf verplaatsen en kon je staan in de modder zonder ergens op te staan, of liggen of zitten. Alle houdingen kon je toepassen, je raakte nergens de vloer maar overal bleef je drijven.  Het was een hele aparte beleving. Uiteindelijk ging je eruit en wasten we ons schoon in een meertje.

In de avond zijn we nog wat door cartagena gaan dwalen en zagen we de zonsondergang vanaf de muur die de binnenstad omsingelt.

Na Cartagena gingen we naar Palomino. Vijf uur rijden en wij hadden onze eigen Max Verstappen. Hij haalde iedereen links en rechts voorbij en heeft een toptijd gereden en we hebben het zonder crash gehaald. (Ps ze hebben in Colombia wel echt goede drempels)

In Palomino kwamen we in een soort resort terecht. Zwembad bij het hostel, gratis upgrate naar een prive kamer. Dat kan slechter. Ook het stadje is schattig. De hoofdstraat is een zandweg en al een paar keer is de stroom uitgevallen. Fem en ik hebben een beetje gezwemd en spelletjes gespeeld. Ook hebben we veel gelezen en de zonsondergang bekeken. Tot nu toe vinden we t beide super!

1. Mieke Hollanders:
    28 april 2019
    Klinkt weer allemaal super leuk Geniet ervan Groetjes uit Someren😘
  2. Peter en Ellen Respen:
    28 april 2019
    Hoi Mike en Femke
    Veel plezier gewenst met jullie reis, ik las dat je weer blij was om in latijn-Amerika te zijn, ik zei al tegen jullie mam "dadelijk wil die daar blijven" maar dat is volgens jullie mam toch niet het geval, is toch wel erg ver weg.
    Veel plezier samen en groetjes van ons uit Dend
  3. Marga:
    30 april 2019