Daar gaan we weer

16 november 2017 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Na 25 uur vliegen ben ik veilig in Auckland geraakt. Het viel meteen opdat alles hier zo strikt was geregeld in vergelijking met mijn vorige reis. De bus was zo gevonden, de douana een stuk strenger en er waren geen pogingen tot het aftroggelen van mijn geld. Vrij gemakkelijk kwam ik aan bij mijn hostel, waar ik ontzettend lang heb geslapen. Vandaag heeft een vriendin van 2 meiden die ik ken van mijn vorige reis, mij de stad wat laten zien. Auckland is een grote stad, maar het voelt een beetje alsof het allemaal kleine dorpjes tegen elkaar aan zijn. Mijn eerste indruk is ontzettend goed. De mensen hier komen aardig over, het ziet er ontzettend groen uit en het voelt ontzettend veilig. Het enige wat nog wel eens mijn grootste gevaar kan worden is dat het verkeer links rijdt. Blijkt toch wel even wennen te zijn met de straat over steken. Maar ik zal het wel overleven!

1. Swita Rassuli:
    16 november 2017
    Hoi Mike, fijn dat je veilig bent aangekomen. De foto's zijn erg mooi :)
    Veel plezier en zorg goed voor jezelf.
    Doeii
  2. Mama en papa:
    16 november 2017
    Hey Mike. Heel veel plezier op je nieuwe reis en houdt ons weer op de hoogte met je mooie verhalen.
    Dikke kus van ons
  3. Peter en Ellen Respen:
    Hoi Mike
    Geniet van je nieuwe avonturen en leuk dat we je weer kunnen volgen.
    Groetjes uit Dend
  4. Lindy:
    17 november 2017
    Fijn dat de eerste indrukken goed zijn! Hele fijne tijd daar en wij blijven je volgen vanuit Onis. Groetjes!